Mobila scorekort

Hej och välkomna till vår tävling här på Gripsholms Golfklubb, vi använder oss av mobila scorekort i våra tävlingar för all resultatinmatning.

Detta sker på en sida som heter s.golfbox.dk

Klicka bara på länken till den sidan och så matar du in den 7-siffriga koden som du har fått i mailet med din starttid eller kika på listan som finns uppsatt i klubbhuset för dagens tävling.

Därefter är det bara att klicka på scoreinmatning när sidan kommit upp och sen kan du föra ditt eget lags score och även dina medspelares.

Om du blir utloggad är det bara att starta om sidan och knappa in koden igen som kommer du tillbaka till scoreinmatningen, för den nyfikne kan man även hålla lite koll på hur spelet fortlöper genom att klicka på pokalsymbolen för att få upp en aktuell leaderboard :)

Detta kommer att underlätta vårt arbete efteråt för att få fram resultatet snabbare och så att vi i tävlingsledningen kan fokusera på att ta hand om er på bästa sätt innan, under och efter avslutat spel.

Tack på förhand

// Tävlingsledningen och tävlingskommittén