Restaurangnytt!

Här kommer lite information från oss på Terrassen:

Slipp kontanter och spara pengar!

I år erbjuder vi alla gäster att starta ett stamgästkonto, ett så kallat bunkerkonto. Det fungerar så att du sätter in pengar (förköper) på ett konto i vår kassa och tilldelas då ett kundnummer. Varje gång du handlar uppger du ditt kundnummer innan du beställer, så dras pengar från ditt konto. Vid varje köp får du ett kvitto som visar ditt saldo på kontot. Du kan sätta in valfri summa, dock max 2000:- i taget på kontot, men sätter du in 850:- eller mer så får du även 10% i bonus på insatt belopp! Alltså, sätter du in 850:- så får du 935:- att handla för. Sätter du in 1000:- så får du 1100:- osv. Tips: Starta konto för hela familjen! (Ni vet väl att alla barn & juniorer äter dagens lunch för 55:- och att vi alltid har en stående barnmeny?) Kom in till oss i restaurangen så berättar vi mer!

Vi erbjuder även i år alla medlemmar att köpa Terrassens medlemskort för 600:- Korter ger dig fritt kaffe i restaurangen och i kiosken under hela säsongen. Detta erbjudande gäller precis som förra året även på Golfkrogen i Strängnäs. Som innehavare av medlemskortet har du även 5:- rabatt på dagens lunch, samt att du kommer att bli erbjuden andra rabatter under året, bland annat på grillkvällar, Terrassens tävlingar och annat.

Mer information om kortet får du av oss på Terrassen.

Du har väl inte missat Terrassens fredagsgolf? Läs inbjudan här...

Välkomna till en härlig sommar med oss på Terrassen!

//Helena & Tobias med personal.

Datum: 2010-04-18 23:23