Vem vill bli tävlingsledare?

Nu är det dags att börja planera årets tävlingar och det gäller att vara ute i god tid! Idag hade tävlingskommittén möte och vi behöver inför säsongen 2010 utöka vår grupp med flera tävlingsledare!

Som blivande tävlingsledare får du all relevant utbildning av oss, du får lära dig att lägga upp och administrera tävlingar och du får de verktyg som behövs för att planera och genomföra tävlingen på plats!

Kanske har du tävlat mycket själv eller så har du sett tävlingarna utifrån, hur som helst har du ett intresse för att lära dig mer om golfen samtidigt som du tar hand om andra!

Som tävlingsledare får du även vara med på kommittégolfen, som är en rolig och annorlunda tävling i kombination med god mat & dryck, till för alla som ställt upp för klubben under året!

Vi vill även föra tävlingsledarskapet vidare till våra yngre medlemmar och välkomnar därför givetvis alla juniorer att vara med. Hör av dig till oss så får ni vara med en gång och prova på, självklart med hjälp av våra rutinerade instruktörer!

Intresserad? Maila till helena-nordefors@tele2.se

Datum: 2010-01-14 22:08