Nu öppnar vi Gripsholm och vår online-bokning!

Påskens mildväder har smält bort tjälen och våra banor har klarat vintern bra. Därför öppnar vi imorgon torsdag 31 mars: Gripsholm, Bromma och Lindö Park med ordinarie greener. Redan idag, onsdag 30 mars kl 09.00 öppnar online-bokningen HÄR *.

För att läsa mer om öppettider på range, restaurang, mm läs mer på dessa sidor. Årets greenfeepriser är nu uppdaterade.

Att leta efter och boka starttider går snabbast via vår boknings-länk här ovanför. Du kan även boka efter inloggning på Min Golf. Då måste du först avmarkera ”Visa endast favoritklubbar” och därefter i fältet ”Klubb” välja ”Cloud Golf Club” för Unipegs banor eller respektive TopTee-bana.

* Du kan förstås bara boka tider efter att respektive bana har öppnats varför listan med bokningsbara banor successivt byggs på.

Datum: 2016-03-30 15:53