Mixedtouren 2012

Inbjudan till MIXEDTOUREN 2012

Mixedtouren är ett familjeparspel och spelas som greensome-matcher under maj till september. Första inteckningen i det fina Vandringspriset har Familjen Kastenfalk 2003.

Max 24 par kommer att indelas i fyra grupper där alla möter alla, vilket innebär fem matcher per par i grundserien, som ska vara färdigspelad senast den 31 augusti. Man bokar själv matchdagar. Vi tävlar över samtliga 18 hål och får två poäng för vunnen match och ett poäng för oavgjord. Gruppsegrare blir paret med flest poäng. Vid lika poäng avgör i första hand vunna hål och i andra hand skillnad mellan vunna och förlorade hål.

Gruppsegrarna möts i två semifinaler och en final, som ska vara färdigspelad senast den 23 september. Vinnarparet får äran att arrangera Mixedtouren 2013.

Mixedtouren avslutas med en individuell poängbogeytävling samt MIDDAG med PRISUTDELNING lördagen den 29 september.

Anmälan med namn, telefonnummer och e-postadress till Terrassen 0159-10310 snarast, dock senast den 30 april. Anmälningsavgiften, i vilken middagen ingår, är 400 kr per par och ska erläggas i samband med anmälan.

Gruppindelning och kontaktlistor kommer att utsändas till angiven epostadress samt anslås i klubbhuset senast 5 maj.

Välkomna till en traditionsrik, trivsam och spännande tävling!

Ulla & Lasse Ölander

lars.olander@home.se