Nya medlemsavgifter för 2017

Ni har nog läst om de nya medlemsavgifterna för nästa år från GolfStar (Unipeg) där uppdelningen är annorlunda än det var i år. Vi kan nu spela alla GolfStars banor när vi vill för 7 990:- eller så kan vi välja 6 banor och spela för

5 990:-. Det finns även vardagsmedlemskap.

För oss som har Gripsholm som "hemmabana" innebär det att vi har ganska långt till de övriga banorna inom gruppen och alltså får det svårare att utnyttja dessa erbjudanden.

För att vi skall få en mjukare övergång till de nya medlemsavgifterna så har vi nu tillsammans med GolfStar fått följande erbjudande för nästa år:

Ni som under året har spelat på "Play South West" och "Play Day South West", alltså Gripsholm och Viksberg, har möjlighet att behålla detta även under nästa år. Kostnaden för Play South West blir densamma som för i år, 4 990:-. Play Day South West (vardagar) har höjts till 3 990:-. Det går inte att få detta erbjudande för nya medlemmar eller de som hade ett annat medlemskap i år.

Vi får hoppas att vi under nästa år får fler banor söder om Stockholm så vi kan ta del av Play All på alla banor.

Styrelsen för Gripsholms Golfklubb, november 2016.

Datum: 2016-11-10 09:35